Si te ndertojme nje aplikacion per mobil

Pse doni të ndërtoni një aplikacion mobil? A doni të shkoni me valën e sipërmarrësve të tjerë, apo keni hasur në një problem që ju mendoni se mund ta zgjidhni? Përgjigja për këtë pyetje do të përcaktojë nëse aplikacioni yt do të jetë i suksesshëm apo jo.

Këtu është një udhëzues për të filluar, por vini re se nuk mund të funksionojë për të gjithë. Kjo është nxjerrë nga përvoja ime që punon për më shumë se tre vjet me sipërmarrësit, duke i ndihmuar ata të ndërtojnë dhe të tregtojnë aplikacionet e tyre mobile. Merrni nga ajo atë që i përshtatet më mirë strategjisë suaj, ose ndiqni atë në hilt. Pjesa e rëndësishme është që të filloni.

Hapi 1: Merrni një ide ose një problem. Nëse tashmë keni një ide për aplikacionin, shkoni në hapin dy. Nëse jo, lexo më tej. Dëshiron të ndërtosh një aplikacion, por nuk ke një ide për aplikacionin? Çfarë ju duhet të vërtetë janë probleme, dhe ata janë kudo!

Sipërmarrësit e suksesshëm zgjidhin problemet në një mënyrë që ne nuk mund ta imagjinonim. Kur ju shikoni përreth jush, çdo produkt dhe shërbim që përdorni, u krijua për të zgjidhur një problem. Ju keni dashur të merrni nga një vend në tjetrin më shpejt, keni një veturë. Ju dëshironi të merrni nga një vend në tjetrin më shpejt, keni aeroplanë.



Pra, shikoni për problemet në jetën tuaj të përditshme dhe listoni secilën prej tyre. Pasi të keni një listë të plotë, atëherë filloni të mendoni se si t'i zgjidhni ato dhe t'i përzgjedhni ato që kanë më shumë kuptim.

Hapi 2: Identifikoni nevojën. Vlefshmëria do të provojë se ekziston një kërkesë për aplikacionin tënd. Ju mund të vërtetoni idenë tuaj duke përdorur mjetin e Google Keyword Planner për të kërkuar numrin e njerëzve që kërkojnë atë që po përpiqeni të bëni. Ju gjithashtu mund të ndërtoni një faqe uljeje që përgjithësisht nxjerr në pah idenë tuaj të aplikacionit dhe kërkoni interesin e përdoruesit përmes një regjistrimi në email.

Hapi 3: Vendosni rrjedhën dhe karakteristikat. Vlefshmëria e idesë suaj të aplikacionit do të thotë që ke diçka që njerëzit duan të përdorin. Tani është koha për të detajuar produktin tuaj mbi një dokument, ose nëse doni të shkoni në milje shtesë, përdorni një mjet wireframing.

Kur vendosni idenë tuaj në letër, mos harroni të jeni aq të hollësishëm sa të jetë e mundur. Përfshirja e rrjedhës së asaj se si përdoruesi do të navigojë në aplikacion, si dhe të gjitha tiparet e parashikuara. Kjo do t'i ndihmojë zhvilluesit tuaj që të kuptojë qartë pritjet tuaja.

Hapi 4: Hiqni veçoritë jo-thelbësore. Nga dokumenti i rrjedhës dhe karakteristikat që keni përgatitur, filloni të shikoni nga afër veçoritë që mund t'i hiqni. Ofroni vetëm vlerën thelbësore të idesë së aplikacionit tuaj. Mos ndërtuar karakteristika në versionin e parë që janë "të këndshëm për të" dhe gjithmonë mund të shtohen më vonë si një përditësim. Kjo do të ndihmojë në uljen e kostove fillestare të zhvillimit dhe gjithashtu do t'ju ndihmojë të arrini në treg më shpejt.

Hapi 5: Vendosni dizajnin e parë. Kam dëgjuar shumë sipërmarrës që thonë se duan një dizajn shumë themelor dhe dëshirojnë të përqëndrohen vetëm në zhvillimin e një aplikacioni. Ata janë kaq të gabuar! Dizajni nuk është vetëm se si duket aplikacioni juaj, por është se si një përdorues do të përjetojë aplikacionin. Vinod Khosla nga Khosla Ventures më së miri shpjegon: "Dizajni është një mënyrë për të bërë teknologjinë e dobishme." Pra, shikoni për një zhvillues që e vendos dizajnin (përvojën e përdoruesit dhe grafikë) së pari.

Hapi 6: Të marrësh me qira një projektues / zhvillues. Kërkoni një kompani zhvillimi që ka talent të shkëlqyer të dizajnit dhe një ekip të fortë zhvillimi. Ndërsa punëson një zhvillues, shkoni në internet për të kontrolluar kredibilitetin e tyre dhe aplikacionet që ata kanë krijuar. Nëse ju pëlqeu një aplikacion i krijuar nga portofoli i tyre, mundësitë janë, ato mund të jenë ato të duhura për produktin tuaj.

Hapi 7: Krijo llogari zhvilluesi. Ju duhet të regjistroheni për një llogari zhvilluesi me dyqanet përkatëse të aplikacioneve për të qenë në gjendje të shisni aplikacionin tuaj nëpërmjet platformës së tyre. Android i Google akuzon 25 dollarë në vit dhe Apple akuzon 99 dollarë në vit. Ju keni mundësinë të regjistroheni si individ ose si kompani, nëse keni një formacion.

Hapi 8: Integroje analytics. Analiza t'ju ndihmojë të gjurmoni shkarkimet, angazhimin dhe mbajtjen e përdoruesit për aplikacionin tuaj celular. Sigurohuni që përdorni mjete të tilla si Flurry, e cila është në dispozicion falas, dhe Localytics, që ka një version falas dhe të paguar.

Hapi 9: Merrni reagime shpejt dhe improvizoni. Sapo aplikacioni juaj të kalojë në dyqanin e aplikacioneve, seria e parë e përdorimit dhe sjelljes së klientëve do t'ju japë njohuri se si të përmirësoni dhe përmirësoni aplikacionin tuaj. Përmirësimet dhe ndryshimet janë konstante, prandaj mbani një sy në reagimet e përdoruesve dhe mbani ndërtesën.

Hapi 10: Prezantoni veçoritë. Ju ndërtuat versionin me karakteristika të kufizuara dhe vetëm ofertën bazë. Tani është koha për të vlerësuar dhe futur karakteristikat e mbetura që janë lënë jashtë në versionin fillestar. Ju do të dini me analiza dhe reagime nëse tiparet janë më relevante.

Këto hapa nuk janë të sakta, por më tepër një udhëzues për të ndërtuar aplikacionin tuaj në mënyrën më efektive bazuar në përvojën time. Pasi të jeni gati për të filluar, duhet të dini gjithashtu se ndërtimi i një aplikacioni celular është pjesa më e lehtë. Marrja e klienteve  është vendi ku qëndron sfida.