Nga Kastriot Myftaraj
27 mars 2010
Kritika e shkëlqyer e Altin Goxhajt për tekstet, të cilat unë nuk mund t’ i quaj ndryshe veçse pedofile, të cilat Fondacioni “Soros”, në bashkëpunim me Ministrinë e Arsimit, i ka futur në shkollat shqiptare, ka vetëm një mangësi, por për fat të keq thelbësore. Fondacioni “Soros” e ka qendrën në SHBA-të dhe gjatë këtyre 18 viteve që është në Shqipëri, ka vepruar në bashkëpunim të ngushtë me ambasadën amerikane në Tiranë. Qeveria amerikane, për shkak se Soros merret me filantropi, e ka privilegjuar atë, duke e përjashtuar nga pagimi i taksave për shumat e mëdha financiare që ai ka kaluar në fondacionet e tij dhe që arrijnë në disa miliarda dollarë. Kështu që qeveria amerikane është bërë bashkëpunëtore dhe përgjegjëse në veprimet e Soros. Miliarda dollarë, të cilat mund të përdoreshin në buxhetin federal amerikan, për shumë gjëra, apo edhe për të përballuar koston e reformës shëndetësore për të cilën po flitet shumë, shkojnë që Soros të stimulojë veset në botë, për ta hollandizuar botën, me projekte si ai për tekstet që u jepen fëmijëve shqiptarë.
Kritikës së Altin Goxhajt i mungon dhe një aspekt tjetër, ai se përse Soros i bën këto gjëra. George Soros pretendon se fondacioni i tij në Shqipëri punon për të promovuar modelin e “shoqërisë së hapur” sorosiane, që bazohet në atë të përshkruan në librin e filozofit të dashur për Sorosin, Karl Popper “Shoqëria e hapur dhe armiqtë e saj” (1945). Në këtë libër, Popper, duke bërë një paralele historike na thotë se madhështia e Athinës së Lashtë arriti kulmin atëherë kur Sokrati dhe sofistët u deklaruan luftë të gjitha normave morale tradicionale dhe filluan të nxitin të rinjtë që të jepen pas veseve, duke përfshirë edhe homoseksualizmin, për të qenë të lirë. Këtë model të shoqërisë që mohon moralin i propozon botës moderne Popper, i cili gjithashtu ishte një homoseksual. Me sa duket kjo shoqëri e Popper dhe Soros më tepër se “shoqëri e hapur” meriton të quhet “shoqëri e bythës së hapur”. Sigurisht që Soros nuk ka interesa filozofike kur admiron dhe sponsorizon këtë model të shoqërisë popperiane, por Soros e bën këtë gjë për pragmatizëm, pasi një shoqëri e skllavëruar nga vesi, është një shoqëri e cila mund të sundohet më lehtë, të grabitet më lehtë me anë të manovrave financiare për të cilat Soros është bërë famëkeq.
Soros dhe ata të cilët qëndrojnë pas tij, dhe pas tij qëndron familja Rothschild, e shikojnë homoseksualizmin si një armë për të shkatërruar familjen, si institucionin bazik të njerëzimit. Ditën e hënë, në emisionin “Opinion” të Blendi Fevziut, një sorosiane që u paraqit si psikologe, tha se filozofi francez Michel Foucault (Mishel Fuko) e ka quajtur familjen si strukturë të llojit totalitar fashist. Por ajo që nuk tha kjo sorosiane e përkushtuar ishte se Mishel Fuko ishte një homoseksual i deklaruar. Ajo kishte detyrim që t’ ua thoshte këtë gjë shikuesve. Sorosi dhe ata që qëndrojnë pas tij, dhe që janë në gjendje ta instrumentalizojnë dhe qeverinë amerikane, se për atë hollandeze është e tepërt të flitet, e shikojnë familjen si pengesën kryesore për të shkatërruar kombin. Tek familja bëhet formimi i njeriut, akulturimi bazik i tij. Nëse do të shpërbëhet familja, në kuptimin tradicional të fjalës, e përbërë nga burri dhe gruaja, të cilët lindin fëmijë dhe i rrisin ata me një frymë të caktuar, atëherë do të shpërbëhet edhe kombi. Familja trendy do të jetë ajo homoseksuale ku dy njerëz të të njëjtit seks martohen dhe bëhen me fëmijë duke i adoptuar ata, ose duke përdorur arritjet shkencore për lindjen e fëmijëve me ndërmjetësinë e metodave laboratorike. Shkurt, familja e përbërë nga dy meshkuj, ose dy femra të martuar së bashku, blejnë fëmijë nga fabrika e fëmijëve. Dhe kuptohet se edhe fëmijët do t’ i formojnë si veten. Nuk është e vështirë që të imagjinohet se ç’ familje do të jetë kjo, dhe se çfarë njerëzish do të jenë pinjojtë e këtyre familjeve.
Ajo që të bën përshtypje është se, në kohën që mendja e fëmijëve përpunohet me tekste homoseksuale si ato që ka shpërndarë Soros në shkolla, fëmijëve u stimulohet dhuna me anë të videgame, të cilat i kritikoi shumë mirë Erion Kristo në nja dalje të tij në emisionin “Zonë e Lirë” të Arian Çanit, para disa kohësh. Por edhe kritika e Erion Kristos, si ajo e Altin Goxhajt, ndalet pikërisht atje ku duhet të thellohet. Erion Kristo kritikonte qeverinë shqiptare se përse i lejon këto videogame që të qarkullojnë pa kontroll.
Unë pyes: Mirë qeveria shqiptare, e cila është ajo që dihet, nuk qenka e kujdesshme, por qeveritë e vendeve ku bëhen këto videogame, çfarë bëjnë? Pothuajse të gjitha këto videogame e kanë origjinën në SHBA-të dhe qeveria amerikane, Kongresi amerikan, nuk janë si qeveria dhe parlamenti shqiptar. Pse nuk veprojnë autoritetet amerikane? Apo edhe ato janë të pafuqishme para qendrave që e bëjnë këtë manipulim masiv mendor të brezave të rinj? Unë shikoj një lidhje të qartë mes teksteve homoseksuale për fëmijët e shkollave dhe këtyre videogameve. Nga një anë fëmijëve u krijohet konfuzion për seksin e tyre, meshkujt feminizohen dhe femrat maskilizohen, nga ana tjetër u kultivohet dhuna me anë të videogame që përmenda. Pse bëhet kjo gjë. Unë nuk gjej shpjegim tjetër veç atij se ka një agjendë për një diktaturë homosekuale mbi botën.
Nese une do t' u them se ne shekullin XXI botes i kercenohet rreziku nga diktatura e homoseksualeve (gay, lesbike) ju dhe lexuesit tuaj ndoshta do te qeshni. Por mos harroni nje gje, ne bote diktaturat jane vendosur nga pakicat aktive. Historia njeh epoka te sundimit te eunukeve ne perandorite e medha antike dhe mesjetare- si ne Perandorine Bizantine. Eunuket jane te ngjashem me homoseksualet ne shume pikepamje. ajo çka e favorizoi sundimin e eunukeve ishte fakti se ata qene te shumte (edhe pse pakice) dhe kishin nje solidaritet te madh mes tyre. Homoseksualet kane nje solidaritet te jashtezakonshem mes tyre. Kjo eshte premise qe ata te vendosin sundimin e tyre ne shume vende dhe ndoshta edhe mbi boten. Ne Bibel tregohet se si ata e arriten kete gje ne Sodoma dhe Gomorra. Kjo histori mund te perseritet. Nje homoseksual me pozite do te mbeshtese dhe emeroje ne poste te ngjashmit e vet dhe keshtu do te krijohet nje aristokraci homoseksuale qe do te sundoje vendin, flas ne pergjithesi per vendet e botes. Shikoni, njё shkrimtar dhe studiues perёndimor shumё i njohur, Kurcio Malaparte, i cili nё Luftёn e Dytё Botёrore ka qenё njё korrespondent i famshёm lufte, tregon nё kujtimet e veta se njё oficer i lartё amerikan i thotё nё pёrfundim tё Luftёs sё Dytё Botёrore: “I dashur Malaparte, mё duket se kёtё luftё e paskan fituar homoseksualёt!” Dhe Malaparte ndaj tё njёjtin qёndrim me tё, dhe flet gjerёsisht mbi kёtё temё nё librat e veta. Ёshtё domethёnёse se Malaparte ёshtё autor i librit tё famshёm “Teknikat e grushtit tё shtetit”! Nё kёtё libёr ai nuk flet pёr mundёsinё e njё grushti shteti tё bёrё nga homoseksualёt, dhe si do tё ishte ai. Por sot kjo perspektivё duket reale dhe me siguri qё ky grusht shteti do tё jetё nё sitilin e homoseksualёve, njё projektim i fuqisё sё butё, jo i hard power.
Shqiperia eshte zgjedhur si vend per ta eksperimentuar kete gje, se ne vende te vogla behen eksperimente dhe ne Shqiperi jane bere eksperimente nga me te çuditshmet. Mos u habisni qe Shqiperia te behet vendi ku nje dite te behen president dhe kryeminister dy njerez qe me pas do ta deklarojne veten homoseksuale dhe do te martohen mes tyre. Homoseksualet kane nje kod sekret ne çdo vend, te shprehur me nje gërmë, dhe ne Shqiperi kodi i tyre eshte "E". Edi (Rama), Erion (Veliaj) etj.
Ajo që të bën përshtypje këto ditë, pas denoncimit të Goxhajt, është se as Edi Rama dhe as Erion Veliaj, nuk reagojnë kundër qeverisë për këtë skandal. Nuk është e vështirë të kuptohet përse. Si Rama, ashtu dhe Veliaj janë njerëzit e Soros në Shqipëri, dhe janë pjesë e agjendës së tij për lançimin e kriptoçifutëve homoseksualë në politikë. Celësi është një shkrim i Edi Ramës i botuar në vitin 1997, në revistën “Përpjekja” të sponsorizuar nga Fondacioni “Soros”. Në këtë shkrim Edi Rama thotë se gjatë një udhëtimi që kishte bërë jashtë vendit në fillim të viteve ’90, kishte takuar disa emigrantë shqiptarë që punonin si pederastë me pagesë në një stacion treni. Edi Rama thotë se u drejtoi pyetjen: “Po kryesisht bëni punën pasive apo aktive?”(Edi Rama, «Lule shqipo lule djalë», «Përpjekja», nr. 9, Tiranë 1997, f. 41)
Njëri nga ata i përgjigjet: “E di si, ja mendoje vetë, a është më mirë ta lësh bythën aty e të fluturosh me mendje ku të të dojë bytha dhe të fusësh paratë në xhep apo të lodhesh duke shtyrë mut me loqe e në fund të fundit të marrësh po ato para?!”(Edi Rama, «Lule shqipo lule djalë», «Përpjekja», nr. 9, Tiranë 1997, f. 41-42)
Dhe Edi Rama pasi dëgjon këto fjalë tregon se edhe vetë hyri në dilemë: «Vërtet, si është më mirë?! Përsërisja si i dehur vetmëvete teksa kthhesha për të kushedisatën herë tek mullari». ?”(Edi Rama, «Lule shqipo lule djalë», «Përpjekja», nr. 9, Tiranë 1997, f. 42)
Për një marrëdhënie mes njerëzish që e shqyrtojnë së bashku këtë dilemë, dëshmon kjo letër sa mallëngjyese, aq edhe e dyshimtë, që Edi Rama i shkruan Blendi Gonxhes kur ky ishte në Greqi, letër që Edi Rama ka pasur kurajën kompromentuese ta botojë në librin e vet “Refleksione”: “I nderuari Gonxhe, kriza e personalitetit tim besoj se është fare e lexueshme përderisa unë po merrem me një figurë kaq të hepuar si ti. Hepimi yt që mbi të gjitha është mungesë personaliteti, sidoqoftë nuk e balancon aspak zbrazëtinë time të plotë përpara jetës… Megjithatë zotrote mos kujto se erdhi dita të jetosh kryelartë në një kohë që unë emde marr frymë mbi të njëjtën botë ku zvarrisesh edhe ti”. (Edi Rama dhe Ardian Klosi, “Refleksione“, Shtëpia botuese “Albania“, Tiranë 1992, f. 163)
Pas të gjitha gjasave, ky që i shkruan këto, duhet të jetë ai “që shtyn”. Me sa di unë, kur avokat Goxhaj denoncoi skandalin e teksteve, Ledi Shamku, “ministresha” hije e Arsimit në PS, Ledi Shamku, i kërkoi leje Edi Ramës që të dilte para mediave dhe ta denonconte këtë skandal, por Edi Rama e ndaloi duke i thënë se mërzitet Sorosi. Edhe Erion Veliaj nuk doli për ta denoncuar qeverinë për këtë skandal, edhe pse hiqet shumë i përkushtuar për arsimin dhe kërkon rritjen e përqindjes së shpenzimeve për arsimin, në buxhetin e shtetit, në raport me GDP. Me sa duket Erioni kërkon që shtesa e shpenzimeve për arsimin të shkojë për agjendën homoseksuale.
Në shkurt 2006, unë, në një dalje në emisionin “Zonë e Lirë” të Arian Çanit, denoncova orgjitë homoseksuale që bënte Lëvizja “Mjaft”, e drejtuar atëherë nga Erion Veliaj, me paratë e donatorëve të huaj, ambasadave dhe findacioneve si ai i Soros. Pas denoncimit tim, në gazetën “TemA” të Mero Bazes u botuan fotografi nga këto orgji, ku meshkujt qenë të veshur si femra. Erion Veliaj doli në një konferencë për mediat, dhe tha se këto qenë party (pritje), ku kanë marrë pjesë dhe diplomatë të huaj, dhe kërcënoi me padi gjyqësore. Pra, Erioni i shtoi kësaj historie vetëm faktin se në orgji kishin marrë pjesë dhe diplomatët e huaj.
Unë mendoj se ministry i Arsimit, Myqerem Tafaj, ka deri përgjegjësi penale për këtë çështjen e teksteve që denoncoi avokat Goxhaj, se kjo është pedofili e instititucionalizuar. Se ja, imagjinoni pak, një të rritur, i cili bisedon me një fëmijë të seksit mashkull, dhe i stimulon sjellje të tilla, si ato që përshkruhen në tekstet e përmendura, të cilat u janë dhënë shkollave nga Fondacioni “Soros”, pra e nxit që të sillet si femër etj. Të gjitha këto veprime të këtij pedofili do të përdoreshin si prova nga prokuroria për të ngritur akuzën ndaj tij. Ky njeri do të përfundonte në burg dhe do të dënohej mbi bazën e këtyre provave. Ndërsa kur këtë gjë e bën një fondacion perëndimor dhe autoritetet arsimore shqiptare, kjo quhet normale. Ata mund t’ ia lejojnë vetes një gjë të tillë, që ta bëjnë me të gjithë fëmijët e Shqipërisë. Por para ligjit janë të barabartë, si ai pedofili i cili manipulon një fëmijë me biseda si përmbajtja e këtyre teksteve, ashtu edhe zyrtarët e Fondacionit “Soros” dhe të Ministrisë së Arsimit. E pra, këta kanë kryer një vepër penale. Me këto tekste u lehtësohet puna pedofilëve, të cilët do të gjejnë fëmijë të bërë gati, si të thuash, që këta të ushtrojnë mbi ta perversitetin e tyre. Dhe si do të sillen këta fëmijë kur të rriten? Kjo mund të imagjinohet lehtë.
Myqerem Tafaj duket se ka ardhur në postin e ministrit që të zbatojë këtë agjendë sorosiane. Sorosianët e dinë mirë të shkuarën e tij, dhe e kontrollojnë me anë të saj. Z. Tafaj ëhstë veteriner, dhe fakti që në krye të arsimit shqiptar është një veteriner, përbën një skandal më vete, se nxënësit dhe studentët shqiptarë shihen si kafshë. Z. Tafaj pretendon se ka kryer doktoraturën në Gjermani dhe ka punuar si pedagog atje, kur ai në fakt punonte, për të siguruar jetesën, në qendrën eksperimentale të universitetit, ku mbaheshin dhe therreshin kafshë për eksperimente shkencore. Këtu nuk ka asgjë të keqe, se çdo punë është nder, por turpi është se z. Tafaj, u kap duke vjedhur të brendshmet e bagtive (mëlçitë, zorrët, shpretkat etj), të cilat i shiste në disa restorante shqiptarësh dhe turqish. Ky njeri, me këtë të shkuar, u vu në krye të arsimit shqiptar për të zbatuar agjendën e përpunimit mendor të nxënësve shqiptarë, me synim kultivimin e homoseksualizmit tek ta.





