Нови бизнес възможности и нови контакти с BNI




Деница Андонова е холистичен терапевт повече от 5 години, който се занимава с индивидуални програми за клетъчно хранене, кинезиология и енергиен баланс, също и с вибрационна терапия с Австралийски цветни есенции. Работи с бъдещи и настоящи майки, с цели семейства, които желаят да оптимизират здравето си, както и с множество интегративни лекари и холистични специалисти. Съосновател е на The Happy Company School - Happiness as a business model: www.thehappycompanyschool.com , както и автор на „Клетъчно хранене с Дени – холистичен наръчник за осъзнато здраве и грижа за себе си“.

Представете се в 30 секунди.

Здравейте! Аз съм Деница Андонова. Занимавам се с клетъчно хранене, енергиен и емоционален баланс. Това, което правя, са както индивидуални консултации, така и корпоративно бизнес обучение, фокусиращо се върху това, служителите да са здрави и щастливи на работното място.

Как се запознахте с BNI и как решихте, че това е Вашият бизнес клуб?

Като всяко „случайно“ нещо, BNI ме откри. Получих много импулсивна покана, съответно взех и импулсивно решение. След своето майчинство исках да се гмурна в нови бизнес възможности и да намеря нови контакти. Всъщност в BNI видях такава възможност, както и много добра организация.

Какво е за Вас идеална препоръка?

Идеалната препоръка за мен е човек, който оценява здравето и желае да се грижи по-успешно за себе си,  за своето здраве и за своя баланс, както и за своите колеги, служители, ръководители, разбира се и за своето семейство.


Каква е Вашата успешна BNI история?

Моят бизнес се разрасна много интересно от гледна точка на нови услуги, нови бизнес възможности, нови проекти, много творчество, защото сега се публикува моята книга за клетъчно хранене. Затова мога да кажа, че тя се радва на разпространение благодарение на BNI. Мога да ви разкажа и за Happy Company School. Тъй като в началото не беше много ясно какво означава „холистична консултация“ и изобщо холистичен подход към здравето, се наложи да внеса бизнес елемент в представянето си в BNI. Затова се роди този проект, който е за корпоративен wellness, т.е. как да направим така, че служителите ни и нашите екипи, нашата марка да бъдат разпознаваеми и да носят стойността на здравето.

Related Posts: