Si të filloni një biznes online

Ekziston një sekuencë e provuar e hapave që mund të ndiqni për të garantuar suksesin tuaj kur jeni duke filluar një biznes të vogël në internet. Unë kam parë mijëra njerëz të fillojnë dhe të rriten bizneset e suksesshme duke bërë këto:


Gjeni një nevojë dhe plotësoni atë.
Shkruani kopjen që shet.
Hartoni dhe ndërtoni një faqe interneti të lehtë për t'u përdorur.
Përdorni motorët e kërkimit për të sjelle trafikun ose te interesuarit   në faqen tuaj.
Krijoni një reputacion të ekspertëve për veten tuaj.
Ndiqni me klientët dhe abonentët tuaj me email.
Rritni të ardhurat tuaja përmes shitjeve të prapambetura dhe upselling.
Çdokush, nga sipërmarrësi online në internet, mund të përfitojë nga ky proces për të mësuar se si të fillojë një biznes në internet.



Hapi 1: Gjeni një nevojë dhe plotësoni atë.

Shumica e njerëzve që sapo kanë filluar të bëjnë gabim të kërkojnë për një produkt të parë dhe një treg të dytë.

Për të rritur shanset për sukses, filloni me një treg. Qëllimi është të gjejë një grup njerëzish që kërkojnë zgjidhje për një problem, por nuk gjejnë shumë rezultate. Interneti e bën këtë hulumtim të tregut të lehtë:

Vizito forumet në internet për të parë se çfarë pyetjesh kërkojnë njerëzit dhe cilat probleme po përpiqen të zgjidhin.
Bëni kërkime fjalësh për të gjetur fjalë kyçe që kërkojnë shumë njerëz, por për të cilët jo shumë faqe konkurrojnë.
Shikoni konkurrentët tuaj të mundshëm duke vizituar faqet e tyre dhe duke marrë parasysh atë që po bëjnë për të plotësuar kërkesën. Pastaj mund të përdorni atë që keni mësuar dhe të krijoni një produkt për një treg që tashmë ekziston - dhe e bëni më mirë se konkurrenca.


Hapi 2: Shkruani kopjen që shet.

Ekziston një formulë e provuar e kopjimit të shitjeve që i merr vizitorët përmes procesit të shitjes që nga momenti kur mbërrijnë në momentin kur bëjnë një blerje:

Ngjall interesin me një titull bindës.
Përshkruani problemin që zgjidh produkti tuaj.
Krijoni besueshmërinë tuaj si zgjidhës i këtij problemi.
Shto dëshmi nga njerëzit që kanë përdorur produktin tuaj.
Flisni për produktin dhe si përfiton përdoruesi.
Bëni një ofertë.
Bëni një garanci të fortë.
Krijo urgjencë.
Pyesni për shitjen.
Gjatë gjithë kopjes suaj, duhet të përqendroheni në mënyrën se si produkti ose shërbimi juaj është në mënyrë unike në gjendje të zgjidhë problemet e njerëzve ose të bëjë jetën më të mirë. Mendoni si një klient dhe pyesni "Çfarë ka në të për mua?"


Hapi 3: Hartoni dhe ndërtoni faqen tuaj te internetit.

Pasi të keni tregun dhe produktin tuaj, dhe ju keni gdhendur procesin e shitjes, tani jeni gati për dizajnin tuaj të internetit të biznesit të vogël. Mos harroni të mbani atë të thjeshtë. Ju keni më pak se pesë sekonda për të kapur vëmendjen e dikujt - përndryshe ata janë zhdukur, kurrë nuk do të shihet përsëri. Disa këshilla të rëndësishme për tu mbajtur në mend:

Zgjidhni një ose dy germa të thjeshta në një sfond të bardhë.
Bëni navigacionin tuaj të qartë dhe të thjeshtë, dhe të njëjtën gjë në çdo faqe.
Përdorni vetëm grafikë, audio ose video nëse përmirësojnë mesazhin tuaj.
Përfshini një ofertë të zgjedhjes në mënyrë që të mund të grumbulloni adresat e e-mailit.
Bëni të lehtë për të blerë - jo më shumë se dy klikime mes klientit potencial dhe arkës.
Faqja juaj e internetit është storefront tuaj në internet, prandaj e bëni miqësore ndaj klientit.


Hapi 4: Përdorni motorët e kërkimit për të përzënë blerësit në shënjestër në faqen tuaj.

Reklama me paga-per-klikim është mënyra më e lehtë për të marrë trafikun në një vend të ri. Ajo ka dy përparësi se sa prisni që trafiku të vijë tek ju organikisht. Së pari, reklama PPC shfaqet menjëherë në faqet e kërkimit, dhe së dyti, reklamat PPC ju lejojnë të provoni fjalë kyçe të ndryshme, si dhe titujt, çmimet dhe qasjet e shitjes. Jo vetëm që ju merrni trafik të menjëhershëm, por gjithashtu mund të përdorni reklama PPC për të zbuluar fjalë kyçe më të mira dhe më të konvertueshme. Atëherë mund të shpërndani fjalë kyçe në të gjithë faqen tuaj në kopjen dhe kodin tuaj, i cili do të ndihmojë në renditjen tuaj në rezultatet e kërkimit organik.


Hapi 5: Krijoni një reputacion të ekspertëve për veten tuaj.

Njerëzit përdorin internetin për të gjetur informacione. Jepni këtë informacion falas në faqe të tjera, dhe do të shihni më shumë trafik dhe renditje më të mirë të motorëve të kërkimit. Sekreti është që gjithmonë të përfshijë një lidhje në faqen tuaj me çdo gjë të mirë të informacionit.

Jepni përmbajtje të lirë, profesionale. Krijo artikuj, video ose çdo përmbajtje tjetër që njerëzit do të gjejnë të dobishme. Shpërndani këtë përmbajtje përmes drejtorive të artikullit në internet ose faqeve të mediave sociale.
Përfshini lidhjet "dërgoni tek një mik" në përmbajtjen e vlefshme në faqen tuaj te internetit.
Bëhuni një ekspert aktiv në forumet e industrisë dhe në faqet e rrjeteve sociale ku tregu juaj i synuar varet.
Related: Si të krijoni një Messenger Chatbot Facebook për pa pagesë pa kodim

Do të arrini lexues të rinj. Por, edhe më mirë, çdo faqe që poston përmbajtjen tënde do të lidhet përsëri me tuajën. Search engines love links nga faqet përkatëse dhe do të shpërblejë në renditjen.

Hapi 6: Përdorni fuqinë e marketingut me email për të kthyer vizitorët në blerës.

Kur të ndërtoni një listë të zgjedhjes, krijoni një nga pasuritë më të vlefshme të biznesit tuaj online. Klientët dhe abonentët tuaj ju kanë dhënë leje për t'i dërguar ato me email. Kjo do të thotë:

Ju jeni duke u dhënë atyre diçka që ata kanë kërkuar.
Ju jeni duke zhvilluar marrëdhënie të jetës me ta.
Përgjigja është 100 për qind e matshme.
Marketingu i postës elektronike është më i lirë dhe më efektiv se printimi, televizioni ose radioja sepse është në shënjestër shumë.
Çdokush që viziton faqen tuaj dhe zgjedh në listën tuaj është një çojë shumë e nxehtë. Dhe nuk ka mjet më të mirë se sa email për ndjekjen e këtyre drejtimeve.



Hapi 7: Rritni të ardhurat tuaja nëpërmjet shitjeve të prapambetura dhe upselling.

Një nga strategjitë më të rëndësishme të marketingut në internet është të zhvillojë vlerën e jetës së çdo konsumatori. Së paku 36 për qind e njerëzve që kanë blerë prej jush një herë do të blejnë nga ju përsëri në qoftë se ju ndiqni me ta. Mbyllja e shitjes së parë është pjesa më e vështirë - për të mos përmendur më të shtrenjtë. Pra, përdorni shitjen dhe upselling në fund të shitjes për t'i blerë përsëri:

Ofrojnë produkte që plotësojnë blerjen e tyre origjinale.
Dërgoni kuponat e besnikërisë elektronike që ata mund ta shpengojnë në vizitën e tyre të ardhshme.
Ofroni produkte të lidhura me "Thank You" faqen tuaj pas blerjes.
Shpërbleni klientët tuaj për besnikërinë e tyre dhe ata do të bëhen edhe më besnikë.



Interneti ndryshon aq shpejt sa një vit online është i barabartë me rreth pesë vjet në botën reale. Por parimet se si të filloni dhe të rritni një biznes të suksesshëm online nuk kanë ndryshuar aspak. Nëse jeni duke filluar një biznes të vogël në internet, rrini në këtë sekuencë. Nëse keni qenë në internet për një kohë, bëni një rishikim të shpejtë dhe shihni nëse ka një hap që ju jeni lënë pas dore, ose nuk keni marrë për të bërë në radhë të parë. Ju nuk mund të gaboni me bazat.