Ky tutirial do t’ju shpjegoj disa prej termave kryesor ne Google Analytics. Clickthrough rate (Ctr), Cost-per-click (CPC) Cost-per-thousand (CPM) Revenue per thousand impression (RPM) .Perpara se ti shpjegoj keto terme veq e veq ju duhet ti kupton ketu te dhena bazike (Clicks) Klikimet – Sa her eshte klikuar nje reklam per nje periudh te caktuar (Impression:) Do te thot shiqmi i nje artikulli te veqant nga shfrytzuesi ne faqen tuaj.
Mund te jet vetem shiqimi i faqes, i nje reklame apo diqkaje tjeter ne sajt. Impressions jane te klasifikuara ne 3 kategori: Page views – sa her eshte shikuar faqja, Page impression – sa koh apo sa vemendje i eshte dhen faqes.
Ad impression – gjithashtu sa interesant ka qen reklama per shfrytzuesin , sa koh ka qendruar brenda reklames. Kjo e fundit eshte shum e rendsishme si per publikuesit ashtu edhe per google. Page view: Sa her qe nje shfrytzues i hyn nje nje faqe numrohet si nje faqe e shikuar edhe pse ne at faqen mund te jen te vendosur dy apo tri rekalma qe mund te ndrrohen prap numrohet si nje faqe e shikuar. Page impression: Gjenerohet sa her qe nje shfrytzues hyn ne nje faqe qe ka te shfaquara reklamat. Nje faqe mund te ket me teper se nje reklam. Shenim: Page view dhe Page impression per google jane te njohura pothuajse njesoi. Ad impression: Raportohet sa her qe nje reklam individuale eshte vendosur nje nje web, per shembull nese nje faqe permban 3 njesi reklamash dhe nese eshte shikuar 5 her ateher kemi 5 page impression dhe 15 njesi impression (5*3).
Tani le ti kthehemi temes tone se cfare jane CTR,CPM dhe CPC.
Clickthrough rate (CTR) Eshte numri i klikimeve ne nje reklam pjestuar per numrin e pageviews , apo pageimpression te pranuara. Shembull: 5 Klikime 500 pageview CTR = ( Klikimet / faqet e shiquara ) * 100% CTR = ( 5 / 500 ) * 100% CTR = 1% Shenim: Klikimet pjesohen ose me pageview ose me pageimpression edhe per at arsyje mund te kemi page adCTR, pageCTR. Ad CTR = ( Klikimet / numri page impressions ) * 100% Page CTR = (Klikimet / numrin e page views ) * 100% Query CTR = ( Klikimet / numrin e queries ) * 100%
Cost-per-click (CPC) Cost per klik eshte shuma e paguar per nje klikim ne reklam me fjal tjera cpc – ja eshte shuma e paguar nga google per vendosjen e reklamave ne faqen tuaj. Faktikisht kjo shum paguhet nga kompanit qe reklamojn tek google dhe google vendos ne baz te disa kritereve se ku dhe qfar reklame duhet te shaqet. Cpc-ja vendoset nga reklamuesit e bazuar ne fjalkyqe (keywords) ne shumicen e rasteve kur ajo faqe permban tekst mirpo edhe reklamat shfaqen ne baz te historikut te kerkimit nga shfletuesi.
Cost-per-thousand (CPM ads) CPM – Apo siq njihet kostoja per njemij impression M- njemij (Numer Romak) Reklamuesit qe perdorim CPM -caktojn qmimin per njemije reklama te shfaqura ne web dhe paguajn secilen her qe ato shfaqen. Si Publikues ju do te fitoni gjdo her qe nje reklam shfaqet ne webin tuaj dhe ajo klikohet nga ndonje shfrytzues. Reklamat CPM konkurojn me ato CPC kost per klik ne ankandin e google dhe cila prej tyre qe pritet te bej me teper fitime per publikuesin do te shfaqet. Fitimet per njemije impresione apo (RPM) , me heret eshte quajtuar eCPM mirpo tash njihet si RPM.
RPM eshte nje vegel raportuese e cila nuk raporton vleren e sakt te nje publikuesi, pra RPM-ja nuk paraqet vleren e sakt se sa nje publikues fiton. Mirpo Adsense RPM e nje faqe apo e nje njesie reklamuese (ad unit) eshte perllogaritje e fitimeve per njemije impression te pranuara. Pershembull, nese nje publikues fiton $50 nga 2,500 page impressions, pra RPM = ( Fitimet e perllogaritura / Page Impressions ) * 1000 RPM = ( 50 / 2500 ) * 1000






