Nj� leksion fort i q�lluar i zotit Artur Zheji p�r klas�n politike t� Tiran�s

Shkruan Prof dr.Eshref Ymeri
N� mbr�mjen e 31 janarit (sipas or�s s� Shqip�ris�) ndoqa me shum� interes emisionin e analistit dhe t� publicistit t� mir�njohur, zotit Artur Zhej, me titull �360�. Marr�dh�niet Shqiptaro-greke. Nj� paqe e armatosur�, t� transmetuar n� kanalin TV News 24. Ai emision m� la mjaft mbresa. Kjo p�r faktin se q� kur u vendos pluralizmi e deri tani, n� asnj� kanal televiziv (me p�rjashtim t� kanalit TV Koha, n� t� cilin gazetari Robert Papa ka ftuar koh� pas kohe zotin Abdi Baleta) asnj�her� nuk �sht� b�r� objekt diskutimi i p�rmasave t� tilla nj� tem� kaq e mpreht� dhe me nj� r�nd�si t� jasht�zakonshme, si� �sht� pozicionimi para q�ndrimit shovinist t� shtetit grek ndaj vendit ton� dhe sidomos ndaj ��shtjes s� pushtimit t� kish�s ortodokse fanoliane prej nj� uzurpatori dhe mashtruesi t� thekur, si Janullatosi, i cili kish�n n� fjal� e ka kthyer n� kish� greke apo n� nj� shtojc� t� kish�s shoviniste greke.
Gjat� k�tyre 21 vjet�ve, moderator�t e emisioneve televizive kan� ftuar n�p�r studio analist� t� ndrysh�m, ku �sht� diskutuar e p�r �far� nuk �sht� diskutuar, madje edhe p�r �dasm�n e mizave dhe ahengun e pleshtave�, por vet�m p�r nj� ��shtje kaq madhore dhe me r�nd�si komb�tare, si� �sht� ��shtja e ruajtjes s� themeleve t� pavar�sis� s� kish�s ortodokse fanoliane, nuk �sht� diskutuar asnj�her�. Prandaj jam i bindur q� emisioni i zotit Artur Zhej ka pasur me siguri nj� auditor shum� t� gjer� jo vet�m n� mbar� trojet tona etnike, por edhe n� diaspor�.
Ky emision kishte si pik�synim t�i zgjonte shqiptar�t nga letargjia politike q� i ka pllakosur dhe t�u hapte syt� p�r rrezikun q� u kanoset nga nep�rka greke, e cila ka 21 vjet q� po zvarritet n�p�r Shqip�rin� e Jugut, duke mbjell� gjithandej helmin e greqizimit. Edhe tre profesor�t e nderuar dhe kryetari i Klubit t� Patriot�ve t� Rinj q� ishin ftuar n� studio, e b�n� edhe m� interesant mesazhin q� zoti Zheji kishte p�r q�llim t�u p�rcillte teleshikuesve.
Nga materialet filmike, nga intervistat dhe nga bisedat mjaft interesante n� studio, t� cilat zoti Zheji, si nj� analist dhe publicist mjaft i talentuar, i kishte nd�rthurur mjesht�risht, dalin ca p�rfundime fort dometh�n�se, t� cilat vijn� e ravij�zohen fare qart�.
S� pari, nga intervista me deputetin e Agimit t� Art� Papas, doli n� pah fakti se kjo parti e re p�rb�n vet�m maj�n e �aisbergut� politik n� detin e urrejtjes greke kund�r kombit shqiptar. N� studio u tha se kjo parti ka marr� 7% t� votave n� zgjedhjet e fundit parlamentare. Por, po t� kemi parasysh faktin q� hedhja e vot�s n� Greqi �sht� e detyrueshme dhe q� rreth 10 milion� vet� marrin pjes� n� votime, at�her� rezulton se p�r k�t� parti kan� votuar 700 mij� zgjedh�s, t� cil�t p�rkrahin alternativ�n nazifashiste. Pra, alternativa n� fjal� ka nj� elektorat jo fort t� pap�rfillsh�m. Por, po t�i shikosh gj�rat m� thell�, rezulton se kjo parti, n� t� v�rtet�, p�rfaq�son krahun �e armatosur� t� partis� �Demokracia e Re� t� Antonis Samarasit n� q�ndrimin ndaj Shqip�ris�, sepse an�tar�t e saj jan� t� vendosur gjithandej n� mbar� strukturat e shtetit grek, p�rfshir� policin� dhe ushtrin�. Kjo p�r faktin se arroganca shoviniste e Samarasit, nuk ka ndonj� dallim nga histeria e urrejtjes shoviniste t� Agimit t� Art� ndaj vendit ton�. A nuk deklaroi me arroganc� Samarasi se ��shtjen e kufirit detar me Shqip�rin� e quante t� p�rfunduar dhe n�se Shqip�ria nuk hyn m� n� bisedime, Greqia do ta vendos� vet� kufirin detar? Madje vendimin e Gjykat�s son� Kushtetuese Samarasi e shp�rfilli krejt�sisht. Gjat� fushat�s zgjedhore Samarasi rihodhi n� qarkullim kart�n e Epirit t� Veriut p�r t� grumbulluar sa m� shum� vota. Pra, q�ndrimi shovinist ndaj Shqip�ris� �sht� i kultivuar n� �do pore t� shoq�ris� greke, sepse n� qenien e �do greku l�vrin gjaku i priftit grek, i cili, si bashk�pun�tor i djallit, urrejtjen p�r vendin ton� ia ka m�kuar q� n� mosh� t� njom�.
Fakti q� kisha greke �sht� bashk�pun�tore e djallit dhe madje �mban poste t� larta n� hierarkin� e pushtetit t� djallit�, doli n� drit�n e diellit nga nj� njoftim i parapakditsh�m, n� t� cilin thuhej se�Arkipeshkopi i Athin�s dhe i gjith� Greqis�, Hristodhulos, mb�shteti masakr�n e Peshkopis�, (Citohet sipas faqes s� internetit �Sot News�. 30 janar 2013).
Pra, kisha greke �sht� frym�zuesja, organizatorja dhe mb�shtet�sja e organizatave fashiste n� Greqi, t� cilat jo vet�m mbjellin far�n e urrejtjes kund�r kombit shqiptar, por organizojn� edhe akte terroriste, si� ishte masakra e Peshk�pis� e vitit 1994. Tani le t� dal� ndokush dhe le t�i mbush� mendjen mbar� opinionit publik shqiptar se kisha greke �merret me pun�t e Zotit�. Mbjelljen e urrejtjes kund�r nj� vendi fqinj dhe organizimin e bandave terroriste p�r kryerjen e masakrave n� territorin e tij, nj� kish�, si kisha greke, dhe kreu i saj Hristodhulos, nuk mund ta nd�rmerrnin pa qen� bashk�pun�tor� t� ngusht� t� djallit.
S� dyti, q�ndrimi shovinist ndaj mbar� kombit shqiptar dhe ndaj Shqip�ris� n� ve�anti, p�rb�n konstanten e politik�s shtet�rore greke. Parullat q� koh� pas kohe hidhen si tollumbace n� mjetet e informimit masiv t� Tiran�s p�r gjoja q�ndrime t� ca qarqeve politike greke kund�r vendit ton�, kan� p�r q�llim t� maskojn� q�ndrimin shovinist t� politik�s shtet�rore greke. Kjo politik�, fill pas daljes n� sken� t� platform�s s� Megaliides� t� vitit 1844, asnj�her� nuk e ka ndryshuar natyr�n e vet shoviniste deri n� �astet e tanishme. Ajo p�rher� ka qen� armiq�sore, tin�zare dhe e shoq�ruar me shfaqje flagrante urrejtjeje dhe agresiviteti.
S� treti, misioni i Janullatosit n� Shqip�ri ka qen� dhe mbetet nj� mision i past�r politik q� ka p�r q�llim greqizimin e Shqip�ris� s� jugut. Fakti q� citoi Prof.dr. Ksenofon Krisafi nga letra e Janullatosit, d�rguar Ramiz Alis� m� 3 qershor t� vitit 1991, se ai po vinte n� Shqip�ri gjoja si eksark dhe nj� vit m� pas, mes nj� turme ku ushtonte emri i Papa Kristo Negovanit dhe k�nga �P�r m�m�dhen�, e shpalli veten kryepeshkop, d�shmon fare qart� se prapa tij fshihej politika shtet�rore greke, kisha shoviniste greke dhe misioni i tij politik.
Fakti q� Janullatosi, t�r� kishat e nd�rtuara apo t� rind�rtuara n� Shqip�ri, i ka zbukuruar me simbolik� greke apo me elemente t� kultur�s greke, d�shmon se misioni i tij n� Tiran� �sht� nj� mision i past�r politik, si pararoj� e shovinizmit grekomadh. Madje d�shmitar� t� nd�rtimit t� kishave kan� pohuar se Janullatosi ka sjell� nga Greqia edhe gur� t� posa��m, me shkrime n� greqisht, t� cil�t i ka vendosur n� themelet e kishave, n� m�nyr� q� t�u thuhet breznive pasardh�se se Shqip�ria e Jugut �sht�, demek, tok� greke, se ja, edhe gur�t e themeleve t� kishave, shkrimin e kan� n� greqisht. Me k�t� rast, d�shiroj t� theksoj p�r Aleanc�n Kuq e Zi dhe p�r Klubin e Patriot�ve t� Rinj se politika shoviniste greke, mendon q� tani p�r brezat q� do t� vijn� pas 2000 vjet�sh. A nuk pati deklaruar kryepeshkopi i kish�s serbe se Serbia do t� kthehet n� Kosov�, qoft� edhe pas 2000 vjet�sh? Prandaj varrezat e ushtar�ve agresor� grek�, manastiret dhe memorialet e ngritura n� nderim t� tyre n� P�rmet, n� Gjirokast�r, n� Kor�� e gjetiu pik�risht k�t� q�llim kan�: t�u kujtojn� breznive pasardh�se greke, edhe pas 2000 vjet�sh, se k�tu �sht� tok� greke. Madje, si� �sht� b�r� e ditur nga mjetet e informimit masiv, qeveria greke i paska k�rkuar qeveris� shqiptare q� t� ngrihen varreza ushtar�sh agresor� grek� edhe n� Karaburun e madje deri n� Elbasan. Pra, pik�risht n� ato treva q� shovinizmi dhe kisha shoviniste greke i konsiderojn� si kufirin skajor t� Epirit t� Veriut.
Janullatos �sht� v�n� n� krye t� pun�ve t� djallit
Fakti q� Janullatosi, p�rmes argatit t� tij t� bindur me emrin Vasil Thomollari, nxori nga varri eshtra shqiptar�sh p�r t�i paraqitur si eshtra ushtar�sh grek�, d�shmon se ai �sht� marr� dhe vazhdon t� merret me pun�t e djallit. Se vet�m djalli �sht� ai q� p�rdhos eshtrat e t� vdekurve.
Fakti q� Janullatosi asokohe fluturoi me helikopter drejt P�rmetit p�r t�i dh�n� porosi �akallit t� eshtrave t� zhvarrosura me emrin Vasil Thomollari q� ta ndiqte nga af�r at� proces makab�r, d�shmon se ai ishte duke kryer nj� mision t� past�r politik me ngarkes� shoviniste.
Fakti q� sapo iu hoq�n pet�t lakrorit t� zhvarrosjeve, Janullatosi, si ujku i eshtrave n� fjal�, fluturoi drejt Athin�s dhe frym�n e mbajti n� �Megaro Maksim� - selin� qeveritare t� Kostas Karamanlisit, pik�risht atje ku ishte hartuar edhe plani p�r zhvarrosjen e eshtrave n� P�rmet - d�shmon se ai ishte duke kryer nj� mision t� past�r politik.
Fakti q� Janullatosi u ra kambanave t� alarmit p�r vrasjen e panevojshme t� t� riut Alekdand�r Guma n� Himar�, duke ndikuar q� shqiptar�t t� hidheshin n� nj� kacafytje v�llavras�se, d�shmon se misioni i tij �sht� vet�m politik.
Por, ama Janullatosit s�i b�ri asnj� p�rshtypje fakti q� emigranti i shkret�, djaloshi Gramoz Palushi, q� ishte duke shprehur g�zimin e tij p�r fitoren e komb�tares son� t� futbollit kund�r p�rfaq�sueses greke m� 4 shtator 2004, vritet me thik� nga kriminel�t grek� n� rrug�t e Athin�s. Para k�saj vrasjeje t� posht�r, Janullatosi heshti sikur t� kishte qen� ndonj� mumje.
Fakti q� Janullatosi, n� em�r t� Sinodit t� Shenjt�, me goj�n e sahanl�pir�sit t� vet, t� quajtur Nikolla i Apolonis�, sulmoi aq eg�rsisht At� Nikolla Markun dhe u b�ri thirrje gjith� besimtar�ve ortodoks� q� t�i kthejn� krah�t Kish�s s� Varf�r t� Sh�nm�ris� n� Elbasan, d�shmon fare shkoqur se ai �sht� v�n� n� krye t� pun�ve t� djallit. Si �sht� e mundur q� nj� Sinod q� e mbaka veten p�r t� Shenjt�, t� propagandoj� dhe t� b�j� thirrje p�r mbjelljen e urrejtjes kund�r njeriut? Madje kund�r nj� prifti ortodoks, si At� Nikolla Marku, i cili thjesht po mbron me vendosm�ri trash�gimin� e Nolit, t� Ahmet Zogut dhe t� Visarion Xhuvanit, si� �sht� pavar�sia e kish�s ortodokse shqiptare? Kur n� nj� kish� flitet p�r urrejtje kund�r njeriut, at�her� ajo nuk �sht� m� streh� e Zotit, ajo �sht� kthyer n� streh� t� djallit.
S� kat�rti, n�se nj� dit� t� bukur n� Tiran� do t� vij� n� pushtet nj� klas� politike me dinjitet komb�tar, asaj i bie nj� barr� e r�nd� p�r t� rishikuar me imt�si t�r� spektrin e marr�dh�nieve shtet�rore me Greqin�. K�saj klase do t�i duhet q�, p�r opinionin e brendsh�m dhe p�r mbar� opinionin nd�rkomb�tar, deri n� strukturat e larta t� Bashkimit Evropian dhe t� Organizat�s s� Kombeve t� Bashkuara, t� b�j� publike �Dosjen e Zez� t� Greqis� q� prej vitit 1913 e deri tani. Me materialet e k�saj dosjeje, klasa politike shqiptare duhet ta demaskoj� bot�risht shtetin grek dhe kish�n shoviniste greke, si nj� shtet kriminal dhe si nj� kish� kriminale n� q�ndrimin ndaj kombit shqiptar. Kjo do t� jet� nj� detyr� fisnike q� klas�s politike shqiptare do t�i duhet ta kryej� patjet�r, n� m�nyr� q� t� jap� kontributin e vet p�r emancipimin e shtetit shovinist grek dhe t� kish�s shoviniste greke, t� cil�t duhet t� �lirohen nga vargonjt� e mykut mesjetar dhe t� m�sojn� se si duhet jetuar me fqinjin n� paqe dhe n� miq�si. Se kisha greke duhet t� zhvishet nga shovinizmi, duhet t� flak� tutje aleanc�n q� ka me djallin dhe duhet t� merret me pun�t e Zotit, duke kultivuar dashurin� dhe respektin p�r njer�zit n� t�r�si dhe p�r fqinj�t shqiptar� n� ve�anti. Shteti dhe kisha greke, t� zhveshur nga shovinizmi, duhet t� m�sojn� nga kodi moral i etnis� shqiptare, e cila asnj�her� nuk ka ushqyer urrejtje p�r fqinj�t e vet.
Por k�t� mision me q�llime shum� fisnike p�r mbar� shoq�rin� greke dhe sidomos p�r kish�n greke, klasa politike shqiptare duhet ta nd�rmarr� pasi ta ket� pastruar Shqip�rin� krejt�sisht nga prift�rinjt� grek�, si edhe nga krejt varrezat e ushtar�ve agresor� grek�, nga manastiret dhe memorialet n� nderim t� tyre, p�r t� cilat i duhet k�rkuar Greqis� q� t�i zhvendos� n� territorin e vet. Dhe n�se Greqia nuk pranon, at�her� duhen v�n� n� pun� buldozer�t.
S� pesti, n�se nj� dit� t� bukur do t� vij� n� pushtet nj� klas� politike me dinjitet v�rtet komb�tar, ajo e ka p�r detyr� para mbar� kombit shqiptar q� ta zhvesh� nga mbuloja enigmatike dhe ta �skaneroj� klas�n politike q� ka q�n� n� pushtet q� prej vitit 1991. Kjo �sht� e domosdoshme p�r mbar� opinionin publik shqiptar, n� m�nyr� q� ai t� m�soj� se cilat kan� qen� arsyet q� kjo klas� politike e zhveshi vendin ton� nga �dolloj dinjiteti komb�tar dhe e poshtroi deri n� derexhe t� fundit para shovinizmit grekomadh dhe kish�s shoviniste greke. Duhet t� dal� n� drit�n e diellit se cilat kan� qen� arsyet e v�rteta q� klasa politike shqiptare, q� prej vitit 1991, ka lejuar q� nj� shtet grek dhe nj� kish� greke q� notojn� kryek�put n� mykun mesjetar, ta posht�rojn� kaq r�nd� v�ndin ton� n� shum� e shum� aspekte, ta n�p�rk�mbin kaq r�nd� rac�n shqiptare q� �sht� raca m� fisnike n� kontinentin evropian. Cilat kan� qen� arsyet q� deputet� dhe politikan� t� tjer� grek� jan� lejuar t� hyjn� e t� dalin n� Shqip�ri si n� nj� stan pa zot, duke na shar� e posht�ruar n� tok�n tone? Cilat kan� qen� arsyet q� kjo klas� politike i ka kthyer krah�t dhe e ka shp�rfillur krejt�sisht At� Nikolla Markun, si mbrojt�sin e shqiptarizmit dhe t� ortodoksis� fanoliane, dhe gjat� 21 vjet�ve ka r�n� n� gjunj� para Janullatosit dhe ka puthur veladonin e tij? Kjo klas� politike, q� e ka posht�ruar kaq shum� veten dhe mbar� vendin ton� para Greqis�, ka pasur hallin e emigrant�ve? Ka pasur hallin e firm�s greke p�r futjen e vendit ton� n� strukturat evropiane? Apo n� k�t� mes kemi t� b�jm� me ndonj� tjet�r arsye shum� m� t� r�nd�? Kjo klas� politike ka lejuar q� Greqia t� vazhdoj� t� mbaj� n� fuqi ligjin e luft�s, �ka p�rb�n edhe nj�r�n nga posht�rsit� e saj m� t� m�dha n� raport me v�ndin ton�, duke zbritur deri n� posht�rsit� m� t� vogla, si� �sht� kthimi mbrapsht n� kufi i grave dhe i f�mij�ve shqiptar�, t� cil�t em�rvendet (toponimet) u dashka q� t�i ken� sipas mides� greke.
Grek�ve po u troket me forc� n� der� ��shtja �ame. Kjo ka b�r� q� ata t� tmerrohen dhe t� humbasin vet�kontrollin. Kujtojn� me ankth t� madh Milloshevi�in, i cili dikur pati deklaruar se nuk ekziston ��shtja e Kosov�s. Prandaj edhe ata deklarojn� se nuk ekzistuaka ��shtja �ame dhe nd�rmarrin hapa d�shp�rues, duke rinxjerr� n� sken� nazifashizmin e tyre tradicional dhe duke d�rguar ambasadorin e tyre te Ministri yn� i Pun�ve t� Jashme p�r t� mos lejuar kalimin e Rezolut�s �ame n� parlament. Nj� q�ndrim ky me t� v�rtet� i shpifur, nj� q�ndrim prej burracak�sh. Grek�t, si t� pabes� dhe burracak� shembullor� q� jan�, nuk kuturisin dot t�i dalin t� v�rtet�s ball� p�r ball�, ta pranojn� bot�risht gjenocidin q� ushtruan ndaj popullsis� �ame dhe t� k�rkojn� ndjes� po bot�risht. Me k�t� ndjes� ata do t� d�shmonin se din� t� jen� edhe fisnik�. N� m�nyr� q� ��shtja �ame t� vihet n� rrug�n e zgjidhjes p�rfundimtare, duke filluar, s� pari, nga rikthimi i saj n� vatrat e veta st�rgjyshore.
P�rderisa shovinizmi grekomadh e ka praktik� pune t� p�rditshme n�p�rk�mbjen e vendit ton� p�rmes Janullatosit dhe strukturave t� tjera shtet�rore greke, do t� ishte mir� dhe e domosdoshme q� zoti Artur Zhej, p�rmes ekranit t� TV News 24, t� vazhdoj� ta mbaj� t� informuar publikun shqiptar n� vijim�si, me fakte t� tjera nga ajo q� quhet �enciklopedia e urrejtjes greke�.
Santa Barbara, Kaliforni
Shkruan Prof dr.Eshref Ymeri
N� mbr�mjen e 31 janarit (sipas or�s s� Shqip�ris�) ndoqa me shum� interes emisionin e analistit dhe t� publicistit t� mir�njohur, zotit Artur Zhej, me titull �360�. Marr�dh�niet Shqiptaro-greke. Nj� paqe e armatosur�, t� transmetuar n� kanalin TV News 24. Ai emision m� la mjaft mbresa. Kjo p�r faktin se q� kur u vendos pluralizmi e deri tani, n� asnj� kanal televiziv (me p�rjashtim t� kanalit TV Koha, n� t� cilin gazetari Robert Papa ka ftuar koh� pas kohe zotin Abdi Baleta) asnj�her� nuk �sht� b�r� objekt diskutimi i p�rmasave t� tilla nj� tem� kaq e mpreht� dhe me nj� r�nd�si t� jasht�zakonshme, si� �sht� pozicionimi para q�ndrimit shovinist t� shtetit grek ndaj vendit ton� dhe sidomos ndaj ��shtjes s� pushtimit t� kish�s ortodokse fanoliane prej nj� uzurpatori dhe mashtruesi t� thekur, si Janullatosi, i cili kish�n n� fjal� e ka kthyer n� kish� greke apo n� nj� shtojc� t� kish�s shoviniste greke.
Gjat� k�tyre 21 vjet�ve, moderator�t e emisioneve televizive kan� ftuar n�p�r studio analist� t� ndrysh�m, ku �sht� diskutuar e p�r �far� nuk �sht� diskutuar, madje edhe p�r �dasm�n e mizave dhe ahengun e pleshtave�, por vet�m p�r nj� ��shtje kaq madhore dhe me r�nd�si komb�tare, si� �sht� ��shtja e ruajtjes s� themeleve t� pavar�sis� s� kish�s ortodokse fanoliane, nuk �sht� diskutuar asnj�her�. Prandaj jam i bindur q� emisioni i zotit Artur Zhej ka pasur me siguri nj� auditor shum� t� gjer� jo vet�m n� mbar� trojet tona etnike, por edhe n� diaspor�.
Ky emision kishte si pik�synim t�i zgjonte shqiptar�t nga letargjia politike q� i ka pllakosur dhe t�u hapte syt� p�r rrezikun q� u kanoset nga nep�rka greke, e cila ka 21 vjet q� po zvarritet n�p�r Shqip�rin� e Jugut, duke mbjell� gjithandej helmin e greqizimit. Edhe tre profesor�t e nderuar dhe kryetari i Klubit t� Patriot�ve t� Rinj q� ishin ftuar n� studio, e b�n� edhe m� interesant mesazhin q� zoti Zheji kishte p�r q�llim t�u p�rcillte teleshikuesve.
Nga materialet filmike, nga intervistat dhe nga bisedat mjaft interesante n� studio, t� cilat zoti Zheji, si nj� analist dhe publicist mjaft i talentuar, i kishte nd�rthurur mjesht�risht, dalin ca p�rfundime fort dometh�n�se, t� cilat vijn� e ravij�zohen fare qart�.
S� pari, nga intervista me deputetin e Agimit t� Art� Papas, doli n� pah fakti se kjo parti e re p�rb�n vet�m maj�n e �aisbergut� politik n� detin e urrejtjes greke kund�r kombit shqiptar. N� studio u tha se kjo parti ka marr� 7% t� votave n� zgjedhjet e fundit parlamentare. Por, po t� kemi parasysh faktin q� hedhja e vot�s n� Greqi �sht� e detyrueshme dhe q� rreth 10 milion� vet� marrin pjes� n� votime, at�her� rezulton se p�r k�t� parti kan� votuar 700 mij� zgjedh�s, t� cil�t p�rkrahin alternativ�n nazifashiste. Pra, alternativa n� fjal� ka nj� elektorat jo fort t� pap�rfillsh�m. Por, po t�i shikosh gj�rat m� thell�, rezulton se kjo parti, n� t� v�rtet�, p�rfaq�son krahun �e armatosur� t� partis� �Demokracia e Re� t� Antonis Samarasit n� q�ndrimin ndaj Shqip�ris�, sepse an�tar�t e saj jan� t� vendosur gjithandej n� mbar� strukturat e shtetit grek, p�rfshir� policin� dhe ushtrin�. Kjo p�r faktin se arroganca shoviniste e Samarasit, nuk ka ndonj� dallim nga histeria e urrejtjes shoviniste t� Agimit t� Art� ndaj vendit ton�. A nuk deklaroi me arroganc� Samarasi se ��shtjen e kufirit detar me Shqip�rin� e quante t� p�rfunduar dhe n�se Shqip�ria nuk hyn m� n� bisedime, Greqia do ta vendos� vet� kufirin detar? Madje vendimin e Gjykat�s son� Kushtetuese Samarasi e shp�rfilli krejt�sisht. Gjat� fushat�s zgjedhore Samarasi rihodhi n� qarkullim kart�n e Epirit t� Veriut p�r t� grumbulluar sa m� shum� vota. Pra, q�ndrimi shovinist ndaj Shqip�ris� �sht� i kultivuar n� �do pore t� shoq�ris� greke, sepse n� qenien e �do greku l�vrin gjaku i priftit grek, i cili, si bashk�pun�tor i djallit, urrejtjen p�r vendin ton� ia ka m�kuar q� n� mosh� t� njom�.
Fakti q� kisha greke �sht� bashk�pun�tore e djallit dhe madje �mban poste t� larta n� hierarkin� e pushtetit t� djallit�, doli n� drit�n e diellit nga nj� njoftim i parapakditsh�m, n� t� cilin thuhej se�Arkipeshkopi i Athin�s dhe i gjith� Greqis�, Hristodhulos, mb�shteti masakr�n e Peshkopis�, (Citohet sipas faqes s� internetit �Sot News�. 30 janar 2013).
Pra, kisha greke �sht� frym�zuesja, organizatorja dhe mb�shtet�sja e organizatave fashiste n� Greqi, t� cilat jo vet�m mbjellin far�n e urrejtjes kund�r kombit shqiptar, por organizojn� edhe akte terroriste, si� ishte masakra e Peshk�pis� e vitit 1994. Tani le t� dal� ndokush dhe le t�i mbush� mendjen mbar� opinionit publik shqiptar se kisha greke �merret me pun�t e Zotit�. Mbjelljen e urrejtjes kund�r nj� vendi fqinj dhe organizimin e bandave terroriste p�r kryerjen e masakrave n� territorin e tij, nj� kish�, si kisha greke, dhe kreu i saj Hristodhulos, nuk mund ta nd�rmerrnin pa qen� bashk�pun�tor� t� ngusht� t� djallit.
S� dyti, q�ndrimi shovinist ndaj mbar� kombit shqiptar dhe ndaj Shqip�ris� n� ve�anti, p�rb�n konstanten e politik�s shtet�rore greke. Parullat q� koh� pas kohe hidhen si tollumbace n� mjetet e informimit masiv t� Tiran�s p�r gjoja q�ndrime t� ca qarqeve politike greke kund�r vendit ton�, kan� p�r q�llim t� maskojn� q�ndrimin shovinist t� politik�s shtet�rore greke. Kjo politik�, fill pas daljes n� sken� t� platform�s s� Megaliides� t� vitit 1844, asnj�her� nuk e ka ndryshuar natyr�n e vet shoviniste deri n� �astet e tanishme. Ajo p�rher� ka qen� armiq�sore, tin�zare dhe e shoq�ruar me shfaqje flagrante urrejtjeje dhe agresiviteti.
S� treti, misioni i Janullatosit n� Shqip�ri ka qen� dhe mbetet nj� mision i past�r politik q� ka p�r q�llim greqizimin e Shqip�ris� s� jugut. Fakti q� citoi Prof.dr. Ksenofon Krisafi nga letra e Janullatosit, d�rguar Ramiz Alis� m� 3 qershor t� vitit 1991, se ai po vinte n� Shqip�ri gjoja si eksark dhe nj� vit m� pas, mes nj� turme ku ushtonte emri i Papa Kristo Negovanit dhe k�nga �P�r m�m�dhen�, e shpalli veten kryepeshkop, d�shmon fare qart� se prapa tij fshihej politika shtet�rore greke, kisha shoviniste greke dhe misioni i tij politik.
Fakti q� Janullatosi, t�r� kishat e nd�rtuara apo t� rind�rtuara n� Shqip�ri, i ka zbukuruar me simbolik� greke apo me elemente t� kultur�s greke, d�shmon se misioni i tij n� Tiran� �sht� nj� mision i past�r politik, si pararoj� e shovinizmit grekomadh. Madje d�shmitar� t� nd�rtimit t� kishave kan� pohuar se Janullatosi ka sjell� nga Greqia edhe gur� t� posa��m, me shkrime n� greqisht, t� cil�t i ka vendosur n� themelet e kishave, n� m�nyr� q� t�u thuhet breznive pasardh�se se Shqip�ria e Jugut �sht�, demek, tok� greke, se ja, edhe gur�t e themeleve t� kishave, shkrimin e kan� n� greqisht. Me k�t� rast, d�shiroj t� theksoj p�r Aleanc�n Kuq e Zi dhe p�r Klubin e Patriot�ve t� Rinj se politika shoviniste greke, mendon q� tani p�r brezat q� do t� vijn� pas 2000 vjet�sh. A nuk pati deklaruar kryepeshkopi i kish�s serbe se Serbia do t� kthehet n� Kosov�, qoft� edhe pas 2000 vjet�sh? Prandaj varrezat e ushtar�ve agresor� grek�, manastiret dhe memorialet e ngritura n� nderim t� tyre n� P�rmet, n� Gjirokast�r, n� Kor�� e gjetiu pik�risht k�t� q�llim kan�: t�u kujtojn� breznive pasardh�se greke, edhe pas 2000 vjet�sh, se k�tu �sht� tok� greke. Madje, si� �sht� b�r� e ditur nga mjetet e informimit masiv, qeveria greke i paska k�rkuar qeveris� shqiptare q� t� ngrihen varreza ushtar�sh agresor� grek� edhe n� Karaburun e madje deri n� Elbasan. Pra, pik�risht n� ato treva q� shovinizmi dhe kisha shoviniste greke i konsiderojn� si kufirin skajor t� Epirit t� Veriut.
Janullatos �sht� v�n� n� krye t� pun�ve t� djallit
Fakti q� Janullatosi, p�rmes argatit t� tij t� bindur me emrin Vasil Thomollari, nxori nga varri eshtra shqiptar�sh p�r t�i paraqitur si eshtra ushtar�sh grek�, d�shmon se ai �sht� marr� dhe vazhdon t� merret me pun�t e djallit. Se vet�m djalli �sht� ai q� p�rdhos eshtrat e t� vdekurve.
Fakti q� Janullatosi asokohe fluturoi me helikopter drejt P�rmetit p�r t�i dh�n� porosi �akallit t� eshtrave t� zhvarrosura me emrin Vasil Thomollari q� ta ndiqte nga af�r at� proces makab�r, d�shmon se ai ishte duke kryer nj� mision t� past�r politik me ngarkes� shoviniste.
Fakti q� sapo iu hoq�n pet�t lakrorit t� zhvarrosjeve, Janullatosi, si ujku i eshtrave n� fjal�, fluturoi drejt Athin�s dhe frym�n e mbajti n� �Megaro Maksim� - selin� qeveritare t� Kostas Karamanlisit, pik�risht atje ku ishte hartuar edhe plani p�r zhvarrosjen e eshtrave n� P�rmet - d�shmon se ai ishte duke kryer nj� mision t� past�r politik.
Fakti q� Janullatosi u ra kambanave t� alarmit p�r vrasjen e panevojshme t� t� riut Alekdand�r Guma n� Himar�, duke ndikuar q� shqiptar�t t� hidheshin n� nj� kacafytje v�llavras�se, d�shmon se misioni i tij �sht� vet�m politik.
Por, ama Janullatosit s�i b�ri asnj� p�rshtypje fakti q� emigranti i shkret�, djaloshi Gramoz Palushi, q� ishte duke shprehur g�zimin e tij p�r fitoren e komb�tares son� t� futbollit kund�r p�rfaq�sueses greke m� 4 shtator 2004, vritet me thik� nga kriminel�t grek� n� rrug�t e Athin�s. Para k�saj vrasjeje t� posht�r, Janullatosi heshti sikur t� kishte qen� ndonj� mumje.
Fakti q� Janullatosi, n� em�r t� Sinodit t� Shenjt�, me goj�n e sahanl�pir�sit t� vet, t� quajtur Nikolla i Apolonis�, sulmoi aq eg�rsisht At� Nikolla Markun dhe u b�ri thirrje gjith� besimtar�ve ortodoks� q� t�i kthejn� krah�t Kish�s s� Varf�r t� Sh�nm�ris� n� Elbasan, d�shmon fare shkoqur se ai �sht� v�n� n� krye t� pun�ve t� djallit. Si �sht� e mundur q� nj� Sinod q� e mbaka veten p�r t� Shenjt�, t� propagandoj� dhe t� b�j� thirrje p�r mbjelljen e urrejtjes kund�r njeriut? Madje kund�r nj� prifti ortodoks, si At� Nikolla Marku, i cili thjesht po mbron me vendosm�ri trash�gimin� e Nolit, t� Ahmet Zogut dhe t� Visarion Xhuvanit, si� �sht� pavar�sia e kish�s ortodokse shqiptare? Kur n� nj� kish� flitet p�r urrejtje kund�r njeriut, at�her� ajo nuk �sht� m� streh� e Zotit, ajo �sht� kthyer n� streh� t� djallit.
S� kat�rti, n�se nj� dit� t� bukur n� Tiran� do t� vij� n� pushtet nj� klas� politike me dinjitet komb�tar, asaj i bie nj� barr� e r�nd� p�r t� rishikuar me imt�si t�r� spektrin e marr�dh�nieve shtet�rore me Greqin�. K�saj klase do t�i duhet q�, p�r opinionin e brendsh�m dhe p�r mbar� opinionin nd�rkomb�tar, deri n� strukturat e larta t� Bashkimit Evropian dhe t� Organizat�s s� Kombeve t� Bashkuara, t� b�j� publike �Dosjen e Zez� t� Greqis� q� prej vitit 1913 e deri tani. Me materialet e k�saj dosjeje, klasa politike shqiptare duhet ta demaskoj� bot�risht shtetin grek dhe kish�n shoviniste greke, si nj� shtet kriminal dhe si nj� kish� kriminale n� q�ndrimin ndaj kombit shqiptar. Kjo do t� jet� nj� detyr� fisnike q� klas�s politike shqiptare do t�i duhet ta kryej� patjet�r, n� m�nyr� q� t� jap� kontributin e vet p�r emancipimin e shtetit shovinist grek dhe t� kish�s shoviniste greke, t� cil�t duhet t� �lirohen nga vargonjt� e mykut mesjetar dhe t� m�sojn� se si duhet jetuar me fqinjin n� paqe dhe n� miq�si. Se kisha greke duhet t� zhvishet nga shovinizmi, duhet t� flak� tutje aleanc�n q� ka me djallin dhe duhet t� merret me pun�t e Zotit, duke kultivuar dashurin� dhe respektin p�r njer�zit n� t�r�si dhe p�r fqinj�t shqiptar� n� ve�anti. Shteti dhe kisha greke, t� zhveshur nga shovinizmi, duhet t� m�sojn� nga kodi moral i etnis� shqiptare, e cila asnj�her� nuk ka ushqyer urrejtje p�r fqinj�t e vet.
Por k�t� mision me q�llime shum� fisnike p�r mbar� shoq�rin� greke dhe sidomos p�r kish�n greke, klasa politike shqiptare duhet ta nd�rmarr� pasi ta ket� pastruar Shqip�rin� krejt�sisht nga prift�rinjt� grek�, si edhe nga krejt varrezat e ushtar�ve agresor� grek�, nga manastiret dhe memorialet n� nderim t� tyre, p�r t� cilat i duhet k�rkuar Greqis� q� t�i zhvendos� n� territorin e vet. Dhe n�se Greqia nuk pranon, at�her� duhen v�n� n� pun� buldozer�t.
S� pesti, n�se nj� dit� t� bukur do t� vij� n� pushtet nj� klas� politike me dinjitet v�rtet komb�tar, ajo e ka p�r detyr� para mbar� kombit shqiptar q� ta zhvesh� nga mbuloja enigmatike dhe ta �skaneroj� klas�n politike q� ka q�n� n� pushtet q� prej vitit 1991. Kjo �sht� e domosdoshme p�r mbar� opinionin publik shqiptar, n� m�nyr� q� ai t� m�soj� se cilat kan� qen� arsyet q� kjo klas� politike e zhveshi vendin ton� nga �dolloj dinjiteti komb�tar dhe e poshtroi deri n� derexhe t� fundit para shovinizmit grekomadh dhe kish�s shoviniste greke. Duhet t� dal� n� drit�n e diellit se cilat kan� qen� arsyet e v�rteta q� klasa politike shqiptare, q� prej vitit 1991, ka lejuar q� nj� shtet grek dhe nj� kish� greke q� notojn� kryek�put n� mykun mesjetar, ta posht�rojn� kaq r�nd� v�ndin ton� n� shum� e shum� aspekte, ta n�p�rk�mbin kaq r�nd� rac�n shqiptare q� �sht� raca m� fisnike n� kontinentin evropian. Cilat kan� qen� arsyet q� deputet� dhe politikan� t� tjer� grek� jan� lejuar t� hyjn� e t� dalin n� Shqip�ri si n� nj� stan pa zot, duke na shar� e posht�ruar n� tok�n tone? Cilat kan� qen� arsyet q� kjo klas� politike i ka kthyer krah�t dhe e ka shp�rfillur krejt�sisht At� Nikolla Markun, si mbrojt�sin e shqiptarizmit dhe t� ortodoksis� fanoliane, dhe gjat� 21 vjet�ve ka r�n� n� gjunj� para Janullatosit dhe ka puthur veladonin e tij? Kjo klas� politike, q� e ka posht�ruar kaq shum� veten dhe mbar� vendin ton� para Greqis�, ka pasur hallin e emigrant�ve? Ka pasur hallin e firm�s greke p�r futjen e vendit ton� n� strukturat evropiane? Apo n� k�t� mes kemi t� b�jm� me ndonj� tjet�r arsye shum� m� t� r�nd�? Kjo klas� politike ka lejuar q� Greqia t� vazhdoj� t� mbaj� n� fuqi ligjin e luft�s, �ka p�rb�n edhe nj�r�n nga posht�rsit� e saj m� t� m�dha n� raport me v�ndin ton�, duke zbritur deri n� posht�rsit� m� t� vogla, si� �sht� kthimi mbrapsht n� kufi i grave dhe i f�mij�ve shqiptar�, t� cil�t em�rvendet (toponimet) u dashka q� t�i ken� sipas mides� greke.
Grek�ve po u troket me forc� n� der� ��shtja �ame. Kjo ka b�r� q� ata t� tmerrohen dhe t� humbasin vet�kontrollin. Kujtojn� me ankth t� madh Milloshevi�in, i cili dikur pati deklaruar se nuk ekziston ��shtja e Kosov�s. Prandaj edhe ata deklarojn� se nuk ekzistuaka ��shtja �ame dhe nd�rmarrin hapa d�shp�rues, duke rinxjerr� n� sken� nazifashizmin e tyre tradicional dhe duke d�rguar ambasadorin e tyre te Ministri yn� i Pun�ve t� Jashme p�r t� mos lejuar kalimin e Rezolut�s �ame n� parlament. Nj� q�ndrim ky me t� v�rtet� i shpifur, nj� q�ndrim prej burracak�sh. Grek�t, si t� pabes� dhe burracak� shembullor� q� jan�, nuk kuturisin dot t�i dalin t� v�rtet�s ball� p�r ball�, ta pranojn� bot�risht gjenocidin q� ushtruan ndaj popullsis� �ame dhe t� k�rkojn� ndjes� po bot�risht. Me k�t� ndjes� ata do t� d�shmonin se din� t� jen� edhe fisnik�. N� m�nyr� q� ��shtja �ame t� vihet n� rrug�n e zgjidhjes p�rfundimtare, duke filluar, s� pari, nga rikthimi i saj n� vatrat e veta st�rgjyshore.
P�rderisa shovinizmi grekomadh e ka praktik� pune t� p�rditshme n�p�rk�mbjen e vendit ton� p�rmes Janullatosit dhe strukturave t� tjera shtet�rore greke, do t� ishte mir� dhe e domosdoshme q� zoti Artur Zhej, p�rmes ekranit t� TV News 24, t� vazhdoj� ta mbaj� t� informuar publikun shqiptar n� vijim�si, me fakte t� tjera nga ajo q� quhet �enciklopedia e urrejtjes greke�.
Santa Barbara, Kaliforni





