
Αφορμή ήταν το σύνθημα που ...
ίσχυε μέχρι και το 2013, το «You in Greece». Στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων αναφέρεται χαρακτηριστικά:
«Εχουν την Σαντορίνη και το μόνο που μπορούν να σκεφτούν είναι το "Υοu are here"; Ναι, είσαι, ή για την ακρίβεια θα "ήσουν", αν δεν σε είχε αποθαρρύνει αυτό το γραμματικά προκλητικό τουριστικό σλόγκαν!»
Ανάμεσα στα πιο αμφιλεγόμενα σλόγκαν, εκτός από το ελληνικό, οι συντάκτες του CNN Travel επιλέγουν το σύνθημα της Αλβανίας «Albania, A New Mediterranean Love» («Αλβανία ένας νέος μεσογειακός έρωτας») και το αντίστοιχο της Κολομβίας «Colombia, the only risk is wanting to stay» («Κολομβία, ο μόνος κίνδυνος είναι να θέλεις να μείνεις»)...