Ἐξισώνουν τὸν Χριστὸν μὲ τὸν Κομφούκιον καὶ τὸν Βούδαν εἰς τὸ νέον μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν
Ἱ. Σύνοδος τῆς Ἱεραρχίας εἶναι βαθύτατα διηρημένη διὰ τὸν χαρακτῆρα τοῦ Μαθήματος ὡς προκύπτει ἀπὸ δηλώσεις Ἱεραρχῶν
Ὁ Σεβ. Μεσσηνίας εἰσηγήθη εἰς τὴν Διαρκῆ Ἱερὰν Σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας τὸ μάθημα νὰ μὴ εἶναι ὁμολογιακὸν καὶ κατηχητικόν, ἀλλὰ νὰ διακρίνεται ἀπὸ κύκλους διδασκαλίας :
Ὁ ἕνας νὰ ἀφορᾶ τὴν Ὀρθοδοξίαν, ὁ ἄλλος τὸν Παπισμὸν καὶ τὸν Προτεσταντισμὸν καὶ ὁ τρίτος τὸν Βουδισμόν, τὸν Ἰνδουϊσμόν, τὸν Ἰουδαϊσμὸν καὶ τὸ Ἰσλάμ.
Τὴν ἰδίαν ὥραν ὁ Σεβ. Σπάρτης ἐζήτει ἀπὸ τὸν ὑπουργὸν Παιδείας καὶ Θρησκευμάτων κ. Κων. Ἀρβανιτόπουλον, ὅπως τὸ Μάθημα ἔχη ὁμολογιακὸν καὶ κατηχητικὸν χαρακτῆρα καὶ διδάσκεται ἀπὸ Ὀρθοδόξους θεολόγους.
Ἐν μέσῳ βαθυτάτης οἰκονομικῆς, πολιτικῆς καὶ ἐθνικῆς κρίσεως μεθοδεύεται ἡ ἀλλοίωσις τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν, τὸ ὁποῖον διδάσκεται εἰς τὰ σχολεῖα.
Ἀπὸ μάθημα ὁμολογιακὸν καὶ κατηχητικὸν περὶ τὴν Ὀρθόδοξον Πίστιν μεταβάλλεται εἰς μάθημα Θρησκειολογικῆς γνωσιολογίας.
Μὲ αὐτὸ ὁ μαθητὴς καὶ ἡ μαθήτρια θὰ διδάσκωνται ὀλίγα περὶ τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως καὶ παραδόσεως καὶ ἐν συνεχείᾳ θὰ διδάσκωνται στοιχεῖα διὰ τὰ «δόγματα» τῶν αἱρετικῶν – πλανεμένων Χριστιανῶν (Παπικῶν, Προτεσταντῶν), ἀλλὰ καὶ διὰ τὸν Βούδαν, τὸν Κομφούκιον καὶ θεοὺς τῶν ἄλλων μονοθεϊστικῶν θρησκειῶν (Ἰσλάμ, Ἰουδαίων)....
. Η συνέχεια εδώ






