
Της Πόπης Διαµαντάκου
Κάτι οι στυλιστικές εξαλλοσύνες, που σχολιάζονται ώρες, κάτι οι σεξουαλισµοί κριτών και παρουσιάστριας του «Dancing», όλο και περισσότερο η τηλεόραση βουλιάζει στο κενόΗ Ζέτα Μακρυπούλια µε τον ογκώδη κότσο, που πέτυχε τον στόχο του και... ασχολήθηκαν ουκ ολίγοι µε την καρναβαλική εικόνα της, στην παρουσίαση του «Dancing with the stars»
Ευτυχώς που ξέσπασαν οι µεζούρες στα social media την τσατίλα τους για τις καρναβαλικές µεταµφιέσεις της Μακρυπούλια και πρόσφεραν έτσι σπουδαίο κουτσοµπολικό υλικό στα πάνελα για να κρατηθεί το θέµα «Dancing» άλλο ένα 24ωρο.
Τι ευρηµατική τηλεόραση! ∆ίνουµε παγκόσµια µαθήµατα και θυµίζουµε το «δαιµόνιο» της φυλής. Η φτώχεια γεννά πατέντες σε µια τηλεόραση που «διασκεδάζει» την κρίση κάνοντας θέαµα τον πιο ανόητο εαυτό της.
Και όπως κάθε τηλεοπτική εποχή έχει το «πρότυπο» που την εκφράζει, η Ζέτα Μακρυπούλια έχει αναδειχθεί ήδη σε ιδανικό των καιρών. Με στυλιστικές µεταµφιέσεις, µε κοµµωτικές εξαλλοσύνες, µε «πολύκροτους έρωτες» και ό,τι θεωρείται στις µέρες µας εύπεπτη «λαϊκή» τηλεόραση – ή απλώς φτηνή και εύκολη. «∆εν ταίριαζε ο κότσος µε το φουστάνι που φορούσε η Ζέτα στο live του “Dancing”», ισχυρίστηκε ο ειδήµων Κωστέτσος. Οσο για το φουστάνι της; Πφφ! Κακέκτυπο δικής του δηµιουργίας.
Ποιες real «νοικοκυρές», οι real «στυλίστες» κάνουν καλύτερο πάταγο – αν και είδαµε δηλώσεις της κ. Ναθαναήλ, µε πόζα Ντενίση (το δάχτυλο τεντωµένο να υποβαστάζει χαλαρά το σαγόνι), που τύφλα να ‘χει η καλύτερη σάτιρα του εν λόγω ρόλου.
Οι στυλιστικές επιλογές των κυριών ωστόσο αποτελούσαν ανέκαθεν µέγα τηλεοπτικό ζήτηµα. Πάει µία δεκαετία που είχε γίνει µεγάλη φασαρία µε δυο πρωθιέρειες της πίστας (Βανδή και Βίσση) που είχαν φορέσει το ίδιο µοντελάκι, πανάκριβο, πλην όµως το ένα αυθεντικό και το άλλο αντιγραφή. Κόλαση η µεσηµεριανάδικη τότε τηλεόραση.
Ως εκ τούτου, για επιµήκυνση του χρέους δεν ξέρουµε τι θα καταφέρει η χώρα, αλλά η τηλεόρασή της έχει καταφέρει άριστα την «επιµήκυνση» του κενού. Να, αίφνης ένα απλό ζουµ στο µονόπετρο της Ζέτας, που το φορούσε και το ‘δειχνε στο live, άναψε «φωτιές». ∆ιαφηµιστικό κόλπο. Του µονόπετρου; Της επισηµοποιηµένης σχέσης της Ζέτας; Τι σηµασία έχει! Κουβέντα να γίνεται. Στο «παιχνίδι» και το µεγαλοστέλεχος-κριτής Λάτσιος. «Είναι από χέρι», είπε όλο νόηµα για το µονόπετρο. ∆εν ήταν «από το χέρι» που υπονοούσε, απλή ντεκορασιόν της εµφάνισης ήταν, πλην όµως έκανε την πλήρη περιφορά των εκποµπών κουτσοµπολιού το µέγα γεγονός «µόνοπετρο-στο-χέρι-από-χέρι». Γελοιότητες; Και λίγα λέµε.
Μήπως οι ατάκες, και αυτές όλο υποτιθέµενο «νόηµα» µεταξύ Μακρυπούλια και Λάτσιου. Αυτές κι αν είναι φωτογενείς σάχλες: «Εγώ δεν έχω πει ότι έχω κάνει χορό, ούτε το έχω παίξει ότι έχω κάνει», ήταν το δήθεν «καυστικό σχόλιο» της Ζέτας για το τρέιλερ µε τη χορευτική εµφάνιση Λάτσιου, που ήταν αποτέλεσµα µοντάζ. Το ύφος «σ’ την είπα τώρα» της παρουσιάστριας, άκρως επιδεικτικό, έδωσε στην κρυοµπλαστριά αξία για να σχολιαστεί επί ώρα από τα πάνελα της εποµένης.
Σειρά πήραν στη συνέχεια και τα σεξουαλικά τάχα υπονοούµενα, που πάρα πολύ «αυθορµήτως» τα προκάλεσαν κρεβάτια και καναπέδες, τα οποία επιστρατεύτηκαν για τις αισθησιακές χορογραφίες διαγωνιζόµενων ζευγαριών. Για να δείξεις ερωτισµό δεν χρειάζεσαι τραπέζι ή κρεβάτι, ήταν η εµβριθής παρατήρηση του µεγαλοστελέχους του Αnt1. «Θα σας άρεσε καλύτερα στο πάτωµα;», ήρθε πάλι όλο νόηµα η σεξουαλίζουσα απάντηση της παρουσιάστριας. Μµµµµ! Να το σύνθηµα. Στο κρεβάτι, στο πάτωµα, στο τραπέζι, τίποτα δεν γλίτωσε από αυτό το αιφνίδιο κύµα σεξουαλισµού που κατέλαβε τους κριτές που επιδόθηκαν σε σχόλια όλο υπονοούµενα και τα αναπαρήγαν επί 48ωρο τα απανταχού πάνελα. Με αυτά και µ’ εκείνα, τηλεόραση δεν έχουµε. Εχουµε ευτράπελα, έχουµε πόζες, έχουµε παρουσιάστριες που κάνουν φασαρία θυµωµένες γιατί δεν τους αρέσουν κριτικές, αλλά αυτά δεν είναι τηλεόραση, είναι οι εξαιρέσεις της. Και δυστυχώς έγινε η εξαίρεση πρότυπο και το εφήµερο στιγµιότυπο «απόλυτη αξία» της ψυχαγωγίας. Μια τηλεόραση όλη λάθος. Γιατί δεν έχει µέλλον.
tanea





