Είναι ντύσιμο αυτό; Για έξοδο ετοιμάστηκε η Σία, με τη βραδυνή τουαλέτα; Μαύρο φόρεμα, με καμηλό εσάρπα και την υπαινιχτική τιράντα από το σουτιέν να βγάζει μάτι. Κι όλα αυτά, γιατί; Για να...
αγγίξει τη φιλανθρωπία μας, για τα γυμνά και πεινασμένα πλάσματα της Αϊτής;...